100 manieren voor zelfmoord op de interstate - Reisverslag uit Philadelphia, Verenigde Staten van Jan Kooloos - WaarBenJij.nu 100 manieren voor zelfmoord op de interstate - Reisverslag uit Philadelphia, Verenigde Staten van Jan Kooloos - WaarBenJij.nu

100 manieren voor zelfmoord op de interstate

Blijf op de hoogte en volg Jan

06 December 2013 | Verenigde Staten, Philadelphia

Vanochtend stonden wij op het punt om naar Harlem te gaan toen bleek dat je een afspraak moest maken voor het ophalen van de camper. Aangezien dit vrijdag al moest hebben we snel gebeld. Toen bleek ook nog dat we de camper niet vrijdag, maar donderdag (vandaag dus) moesten ophalen. We waren bijna nog een dagje de stad ingegaan. Nu snel de koffer gepakt en met een taxi naar de camper toe.

De camper is een hele mooie camper. Voor de kenners onder ons: Ford F350 V10 350pk. Alles is voor elkaar en hij is heel compleet. Hier gaan wij ons wel mee redden. We hebben eerst even boodschappen gedaan bij de plaatselijke supermarkt en toen zijn we gaan rijden richting Philadelphia.

Het deelnemen in het verkeer hier is een echte uitdaging. Je moet het even doorhebben maar dan gaat het best goed. Mensen steken hier wel snel hun middelvinger naar je op, of ze toeteren graag. Het eerste half uur was dan ook even wennen. In de spits in het donker. Daarna door gereden naar Philadelphia. Weer wat meegemaakt. We weten nu hoe het moet dus morgen gaat het vast beter.

De camping waar we naar toe gingen was al dicht, dus nu staan we op een parkeerplaats van, je raad het al, de mac donalds. En wat voor eten hebben wij gemaakt in de camper. Hamburgers.

Morgen even een kijkje nemen in Philadelphia.

Groeten Jan en Floris

• 06 December 2013 - 12:13

Anita:

Ha jongens,
    KLinkt gaaf New York we hebben m ook op t verlanglijstje gezet.
    Veel getoeter,veel middelvingers,! nu met die dikke camper door de states, stoer hoor, we gaan jullie volgen.
    Gr. Anita

• 06 December 2013 - 22:18

Ina:

Hallo jan en Floris, te gek zeg zo'n mooie reis. We gaan jullie volgen! Groeten Gerard en Ina