eerste paar dagen in de big Apple - Reisverslag uit Midtown New York, Verenigde Staten van Jan Kooloos - WaarBenJij.nu eerste paar dagen in de big Apple - Reisverslag uit Midtown New York, Verenigde Staten van Jan Kooloos - WaarBenJij.nu

eerste paar dagen in de big Apple

Blijf op de hoogte en volg Jan

04 December 2013 | Verenigde Staten, Midtown New York

We zijn nu op de derde dag van ons tripje door de VS en nog steeds in New York City! Empire State building, top of the rock, time square, 9-11 memorial, central park, statue of liberty, Marriot hotel, Ellis' Island, Wall street, fifth avanue, Maceys, Mac Donalds en nog veel meer! Allemaal super gaaf en we kijken onze ogen uit! Als dit een voorbode is voor de komende 2 maanden dan gaan wij nog heel veel zien en meemaken! Alleen weinig tijd om een verslagje te typen. Uiteraard volgt later meer!

• 04 December 2013 - 19:42

Martin Lorijn:

Ha bofkont,

Ik ga zelf eind maart een weekje New York doen, dus ben natuurlijk reuzebenieuwd naar je belevenissen! Dir klinkt goed. Ben ook benieuwd of ze voor oude mannen zoals ik bij de douane ook zo'n lieve behandeling hebben. Het ga je goed!

M

• 06 December 2013 - 03:51

Jan Kooloos:

Dag Meneer Lorijn, ik denk dat dat wel goed komt! U ziet er niet zo crimineel uit als ik ;)

Groeten Jan

• 07 December 2013 - 19:26

Celine De Vries:

Gaaf Jan!

Andre en ik zijn van de zomer ook naar de States geweest.
    Welke steden staan allemaal op de planning?

X Céline