vliegen - Reisverslag uit Koreatown, Verenigde Staten van Jan Kooloos - WaarBenJij.nu vliegen - Reisverslag uit Koreatown, Verenigde Staten van Jan Kooloos - WaarBenJij.nu

vliegen

Blijf op de hoogte en volg Jan

02 December 2013 | Verenigde Staten, Koreatown

Floris en ik zijn goed aangekomen. Wel moest ik bij aankomst eerst een half uur in een douane kantoor zitten en werd ik ondervraagd. Zal er wel crimineel uit zien. Gelukkig had ik de good cop bad cop tactiek door en mocht ik weer verder. Daarna zijn we met een yellow cab richting hotel gegaan. Straks eerst het Empire State op voor een mooi uitzicht. Tot nu toe bevalt het hier allemaal erg goed. Later volgt meer!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Koreatown

Jan

Ik ben Jan en ik ga samen met Floris twee maanden reizen in Amerika. Volg hier mijn reis verslagen.

Actief sinds 01 Dec. 2013
Verslag gelezen: 353
Totaal aantal bezoekers 8305

Voorgaande reizen:

02 December 2013 - 31 Januari 2014

Amerika

Landen bezocht: